نيگولِ مامان

03

1395/4/20 20:35
نویسنده : ماماني
65 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني قشنگم، ديروز براي آزمايش ان تي رفتم. خانوم دكتر خيلي بداخلاق بود. بهش گفتم جنسيتت معلومه يا نه؟ گفت: نچ. بي تربيت بود. مگه نه؟

قربون شكلت برم همونجوري كه ميدونستم تو سلامت سلامتي. خدارو هزار مرتبه شكر. ماماني تو هديه ي خداوندي. معلومه كه سلامت و زيبايي.

من الان عكس زوم شده ي چهره ت رو دارم. از اين بهتر ديگه نميشه. امروز با يه خط سفيد دور چهرتو خط كشيدم تا بقيه هم بتونن اون چيزي كه من ميبينمو ببينن. بابايي باورش نميشد. خاله كلي خنديد. مامانِ بابا هم گفته تو شبيه مني :)) . مامان جون هم براش عكسو فرستادم خدارو شكر ميكنه كه تو اينقد خوب و سلامتي.

بابا بزرگ گفت چون بهم نگفتن دختري يا پسر، پس حتما دختري. خاله و مامان جون هم دوس دارن دختر باشي. خاله يه اسم دخترونه ي قشنگ بهم گفته كه اگر دختر باشي حتما اسمت همون ميشه عزيز دلم. پسر هم اگه باشي، ميشي همون نيگول هميشگيه خودم :)

ماماني قشنگم ديروز دوبار صداي قلبتو شنيدم. چقدر خوبي تو :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)